2 dagar kvar!

Hello!

Idag har jag varit och hämtat ut mitt pass och visum på amerikanska ambassaden. Visumet sitter i passet och gäller till 2015. Skitcoolt! Efter ambassaden var jag hos mina kusiner och fixade dom sista papprena. Därefter gick jag hem till Malin som bor 5 min därifrån. Vi har känt varandra sen sexårs så det var mysigt att bara prata lite nu innan jag ska åka. Nu är jag hemma och ska äta middag med familjen. Vi ska ha som en "hejdåmiddag" nu innan jag åker. Ska bli trevligt! Jag och syster var och hyrde film så efter middagen ska vi alla mysa ner oss i vardagsrummet. Imorn ska jag träffa lite kompisar (dröjer sen tills vi ses igen :/) sen ska väskorna stängas och vägas sen är det dags att åka.

Nu är det dags för middag!

Puss

Wahlstedt/Borgström vid min student



 



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0