Äntligen!

Nu har jag fått igång mitt internet!!! Jag och Ray sitter och tar roliga bilder på hennes dator haha. Ni får se på facebook sen ;) Idag har varit en rolig dag (förutom när jag sa hej då till pappa), vi har tränat två gånger, ätit och nu på kvällen bara tagit det lugnt. Laura kom över så vi spelade Wii och dansade. Klockan är snart 23 här så vi ska sova snart. Har träning kl 8 imorn bitti (14 svensk tid) så vi ska upp tidigt. Jag har fått två blåsor som jag måste få tejpade innan varje träning så jag går ner lite tidigare, det tar cirka 10 min.

Nu kommer jag att uppdatera oftare och lägga upp lite bilder så att ni får se hur det ser ut.

Hoppas ni sover gott!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0