Back in Syracuse

Heeeeeej!

Hoppas allt är bra med er! Imorse kl 6 kom vi tillbaka till Syracuse. Bussresan från Virginia tog 13 timar. Har aldrig varit så trött och seg i hela mitt liv. Vi såg på film, pratade och sov på bussen. Det var mysigt och vi hade kul men 13 timmar är lite för långt. Hade hellre flygit men skolan har inte börjat än så vi behövde inte åka dagen innan eller komma hem fort för att gå till skolan. Dessutom är det billigare med buss.

I torsdags tränade vi och sedan gick vi ut åt. I fredags hade vi vår första seriematch. Vi spelade mot William & Mary och förlorade med 1-0. Det var surt för vi var bättre men satte inte våra chanser. I lördags var vi i Virginia Beach. Det var jättefint och vi badade i havet, hur skönt som helst. Sen tränade vi på eftermiddagen och åt på en italiensk restaurang på kvällen. Igår spelade vi mot Old Dominion University och spelade 0-0. Det var en hektisk match, vi hade en stolpträff och en ribbträff, dessutom skulle ha fått en straff men domaren gav bara målvakten en gult kort. Efter matchen duschade vi sen åkte vi direkt. Jag och några i laget låt på golvet längst bak i bussen och typ halvsov de sista 5 timmarna. När vi äntligen kom till Syracuse åkte vi till vår lägenhet, pckade uåå våra väskor och la oss. Jag sov till kl 14 (20.00 svensk tid) och därefter hade vi ett lätt joggingpass.

Nu sitter vi i soffan framför datorn och kollar tv. Vi har inte duschat än haha, vi orkar inte. Ska göra det snart sen gå över till en tjej i laget som bor i en stor lägenhet.

Jag tog tyvärr inte så mycket kort dom här dagarna men jags ka lägga upp några senare :)


Jag och Ray på bussen




Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0