Campus, friends and my pink beauty

Här kommer fler bilder!


Laura och min roomie Rachel






Här är bilder på campus (inte där vi bor utan där alla byggnader där man går i skolan). På campus ligger flera olika skolor som tillhör Syracuse University. Min roomie ska tex plugga på Newhouse. Det är USA:s bästa skola för kommunikation och reklam. Coolt va! Jag ska plugga på College of Art and Science.




Här är min nya Blackberry!! Det fanns rosa och svart fodral så det fick bli ett rosa så att jag ser den tydligt i väskan osv. Jag kan tyvär inte ringa hem till Sverige utan bara i USA, men jag har min svenska telefon här. Tror dock att jag kommer att stänga av den för att det kostar jättemyket att ringa och smsa. När jag kommer hem anänder jag min svenska telefon.

Det var dagens bilder :)

Puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0