Första hemma matchen idag!

Hej!

Jag har precis vaknat och ska snart göra frukost. Idag har vi vår första hemma match! Vi möter Lehigh kl 19 ikväll. Det ska bli jättekul och jag hoppas att många kommer och kolla och hejar!

Igår var en riktig fixardag, jag gick och fotades och fick mitt studentkort som man ska ha när man ska äta mat, gå in i biblioteket, skolan, campus mm. Jag kommer alltså att ha kortet med mig vart jag än går. Jag har fixat min mealplanning nu så jag har pengar på kortet så att jag kan äta i olika matsalar men också köpa mat om jag hellre vill göra det. Vi har tränat som vanligt den här veckan och förberett oss inför matchen imorn. På söndag kl 13 möter vi Colgate sedan nästa vecka (onsdag-söndag) åker vi bort för att spela två seriematcher. Skolan börjar på måndag och mitt schema börjar falla på plats. Skolan är såklart prio ett och vi kallas "student athletics" för att skolan alltid ska komma först men det är andå så att vi helst INTE får missa träningar så många i laget måste lägga om sina scheman för att hinna med träningarna. Det är lite knepigt men jag tror att det löser sig för min del.

Igår var vi ute och åt på en italiensk restaurang, jag åt Chicken Alfredo, hur gott som helst. Efter det åkte vi "freshmens" till The Dome som är en stor inomhus hall för fotboll där det var en välkomsfest för oss nya. Det var hur många som helst där och det var riktigt kul!

Här  kommerbilder ifrån Virginia Beach och igår i "The Dome".



Ray, Tina och Amanda


Jag och Ray





















Go Orange!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0