Första skoldagen

Hej!

Sitter nere i köket och äter frukost. Ray började tidigt imorse så hon är redan i skolan. Jag har historia kl 11.40 så innan det ska jag till campus och fixa mitt schema. Det är inte riktigt klart än men det gör inget för tydligen så springer alla runt de första dagarna och byter klasser hit och dit. Förhoppningsvis är jag inte den enda som känner mig lite vilsen med mina klasser. Det är fint väder idag, solen skiner och det är nog runt 25-30 grader. Måndagar är våra lediga dagar från fotbollen så vi har ingen träning idag, däremot ska vi ut och springa några stycken ikväll.

Nu ska jag göra mig klar och sen ta bussen till campus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0