Godmorgon

Idag var första dagen vi kunde sov ut ordentligt så jag har precis vaknat och ska snart göra frukost. Ray sover fortfarande men jag hoppas hon vaknar snart så att vi kan äta tillsammans. Det är fint väder idag, även om inte solen skiner just nu så är det väldigt varmt ute ändå. Vi har träning kl 15 idag så innan det ska jag försöka fixa lite saker och svara på några mail. Imorn åker vi till Virginia så jag måste packa lite saker eftersom vi ska vara borta tills på söndag.

Jag har inte använt min kamera särskilt mycket så jag ska försöka bli lite effektivare med det så att ni kan få se bilder på vad jag gör :)

Nu är jag hungrig och ska äta bagels!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0