Hard wok work

Jag har precis satt mig i soffan i vardagsrummet och öppnat upp datorn. Vi kom precis tillbaka från luchen så nu ska vi vila och ta det lugnt innan nästa träning kl 16. Vi började på fotbollsplanen kl 8 imorse sen efter det var vi på gymmet mellan 10 och 11 så sammanlagt blev det nästan 3 timmars träning. Jag är ganska trött nu hehe. Idag är det lite kallare än vad det varit de senaste dagarna, men det är ändå fuktigt ute så man svettas som en gris när man tränar haha.

Imorn har jag varit här i Syracuse i en vecka men det känns som att jag har varit här i typ 1 månad. Jag tror att det är för att vi går upp så tidigt vilket gör att dagarna känns långa och därför känns det som att jag har varit här mycket längre än vad jag egentligen har. Men även om tiden går långsamt så har jag jätteroligt varje dag! Det är helt sjukt att jag tog studenten för två månader sen, det kändes som att dte var för några veckor sen!

Nu ska jag svara på lite mail jag fått från skolan.

Vi hörs senare, hoppas allt är bra hemma i Stockholm :)


Jag på min mottagning den 9 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0