Idag flyttar jag!

Idag är det den 4 augusti och det är äntligen dags för mig att flytta till Syracuse! Igår träffade jag kompisar och pckade det sista så allt är klart nu. Jag fikade med Malin, Alba och Theo i Vällingby sedan åkte jag in till stan och träffade Jossan och Malin och efter det kom Anna, Nella och Josefin hem till mig med champagne och kärleksmums! De hjälpte mig att packa och vi satt och kollade igenom kort och hade det mysigt. När tjejerna hade åkt myste jag med Catta och Mattias innan vi gick och la oss. Dagen igår va perfekt! Det va jobbigt att gå upp imorse med tanke på att det va sista gången jag sov i min sköna säng hehe.. Nu ska jag försöka stänga min väska och sedan ta en dusch. Klockan 12 åker jag, mamma och Catta till arlanda där vi möter upp pappa. Planet går 14.40 till via Paris till Boston.

Jag kan knappt fatta att dagen jag längtat efter äntligen är här!!

Juste..min uppdatering har inte varit så bra och det dröjer nog några dagar tills den uppdateras igen, men jag måste komma på plats i Syracuse innan jag blir en flitig bloggare ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0