Lite åska?

Godmorgon! Sitter och äter frukost och ska snart åka ner till Manley och göra mig klar för träning. Vi tränar kl 11 och 19 idag. Solen skiner just nu men inatt var den läskigaste natten hittills! Jag vaknade två gånger av att det åskade, regnade och blixtrade! Det var helt sjukt, jag har aldrig varit rädd för åska och sånt men det lät så mycket att jag var tvungen att stänga mitt fönster och springa ner och släcka lampan i hallen som vi alltid har tänd. Jag var faktiskt rädd och trodde att det skulle vara storm idag. Men som tur var det varade bara under natten för nu är det fint väder.

Nu ska jag borsta tänderna och sen springa över till Tisa och Amanda för att åka med dem till träningen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hejsan!

Jag hittade nyss din blogg och ser att du ska studera i USA, kul, me too!



Vad är det du studerar? Alla åren? Själv ansökte jag bara för ett på grund av massa saker men tänkte nyss eventuellt slänga alla orsaker i väggen och ta alla fyra åren istället och få hel utbildning. Svårt med pengar dock. Har jobbat hela året och har nu råd med mitt år efter alla stipendier. Men fyra år???? Hur gjorde du för att ha råd? Har du velat åka på college länge? :)



Ha det så bra

2010-08-16 @ 20:34:39
URL: http://onceuponatimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0