Sovmorgon!

Eftersom vi kan sova hur länge vi vill imorn är jag och Ray fortfarande uppe. Vi har ätit bagels med ägg och ost, helt underbart gott och nu sitter vi och tittar på The Notebook. Imorn måste jag fixa mitt schema för att det är en del krockar med träning och skolan. Därefter ska jag ladda ner lite bra musik på min ipod och sen är det träning. På onsdag morgon (kl 6.30!) åker vi med buss ner till Virginia, det tar cirka 8 timmar så jag vill ha bra musik att lyssna på. Vi ska spela på fredag och söndag så vi blir borta några dagar men det ska bli kul!

Tidigare idag var vi och köpte saker till vår lägenhet. På Bed, Bath & Beyond kan man hitta jättebra saker till sovrum och badrum. Vi hittade riktigt bra saker så nu ska vi bara sätta upp allt och fixa det sista. Lägenheten börjar bli mer personlig och mysig så det kommer att känns skönt att komma hit varje dag efter skola/träning.

Nu ska jag se slutet på filmen och sen sova. Imorn ska jag sova så länge jag vill, ska bli jätteskönt! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0