Syracuse seems more like home everyday

Hi!
Sorry for min daliga uppdatering, mitt internet funkar inte an sa jag lanar Rays dator. All ar bra har. Vi tranar tva ganger om dagen och igar sprang vi yoyo testet. Jag klarade det! Det ar varmt och=h ganska fuktigt har sa jag maste dricka massor med vatten annars orkar jag inte trana. LTjejerna i laget ar jatteroliga och snalla. Jag och Ray har bakat kakor och sitter nu och ser pa Kourtney and Khloe take Miami. Vi har traning kl 9 imorn (15 svenska tid) sa vi ska nog sova snart.. Imorn aker pappa sa da ar jag sjalv "pa riktigt". Det blir saker jobbigt nar han aker men samtidigt kul for nu ar jag sjalv i USA! Gaalet!
Nu ska jag vara lite social med Ray. Jag ska forsoka fixa internet sa att jag kan borja skriva pa bloggen varje dag.
Saknar er dar hemma, hoppas ni mar bra!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0