Syracuse

Heeeey!

Klockan ar halv 8 har och vi har precis atit frukost. Vi kom till Syracuse igar och bor pa ett hotell ca 10 min fran city. Allt har gatt jattebra och idag ska alla i laget och foraldrarna motas upp for moten och sant. Nu snart ska vi aka till campus och hamta nycklarna till lagenheten. Jag och pappa traffade Rachel och hennes foraldrar igar. De va jattetrevliga och jag och Rachel hade hur kul som helst. Vi kommer nog att bli bra roomies ;) Hon hade varit vid lagenheten och den ar stor! Jag berattar mer om den nar vi varit dar. Nu maste jag till hotellrummet och gora iordning mig, vi ska vara pa campus vid halv 9.

Sorry om uppdateringen inte ar den basta, det kommer bli battre sen :)

Ha det bra sa lange, kram!

Kommentarer
Postat av: Moster och morbror

Kul att du är framme!!!!!!! Lycka till med allt!!!

2010-08-06 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0