Trött

Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Klockan är 22.16 här och jag tror att jag ska lägga mig snart. Träningen vi skulle ha på eftermiddagen blev aldrig av, vi åkte på bio istället. Alla i laget hade bytt om och samlades i omklädningsrummet för att våra tränare skulle komma in och ha ett kort möte. Det började seriöst med slutade med att vår tränare sa: byt om snabbt, filmen börjar om en halvtimme. Alla skrek och hoppade för att vi blev så glada över att gå på bio och sen äta på restaurang! Vi såg "The other guys". Konstig film men riktigt rolig! Efter filmen åt vi och sen åkte vi hem. Jag och Rachel har bara tagit det lugnt nu, båda är jättetrötta så vi ska sova snart.

Imorn har vi två träningar sen i helgen ska vi bort. Berättar mer om det imorn. Nu vill ögonen inte öppna sig.

Seeee yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0