Camping

Idag har det inte hänt så mycket. Ni ligger hemma och sover just nu och jag sitter i soffan och ser på tv. Jag är supertrött som vanligt nu för tiden så jag funderar på att lägga mig snart. Imorse tränade vi, mest försvar vilket var kul för jag gillar att försvara. Efter träninge åt vi lunch och sedan hade vi träning igen. Eftermiddagsträningen var rätt lugn och vi hade tävlingar i slutet. Efter att vi hade duschat åkte vi till en pastarestaurang och åt middag. Vet ni hur stor min portion va?! Jag och Rachel beställde samma sak och vi sa att vi hade kunnat dela på maten och inte ens orkat äta upp den! Och jag var verkligen jättehungrig! Det är liksom uppgjort för att man ska gå upp i vikt i det här landet men jag ska inte gå i den fällan hehe.

Imorn har vi match mot varandra, ett lag är blått och det andra orange. Jag är i det orangea laget så GO Orange!

Imorn eftermiddag ska vi i laget åka iväg. Vi ska nämligen CAMPA! Vi ska sova i skogen, äta från öppen eld och vara helt isolerade i ett dygn. Vi får inte ta med oss våra telefoner och vi måste (eller det är nog bäst) ha vara tajta cykelbyxor, ni vet dom tajta byxorna man har under fotbollsshortsen, på oss när vi sover för annars kan det krypa in små äckliga kryp i byxorna och det vill man ju inte.

Hur tror ni att jag kommer klara mig? Jag tror alltid att jag klarar allt men att campa? Jag vet inte riktigt om det är min grej..jag har alltid sagt att jag vill göra lumpen men jag har nog insett att jag inte är den tuffa G.I Jane som kan rulla runt i lera och gå på toalett i skogen, inte för att det kommer vara så tufft men ändå haha. Närmaste "spoltoalett" ligger 20 min därifrån (enkelväg). Undra om några kommer att gå hela vägen??

Jag ser fram emot det men ändå inte. Jag älskar äventyr men inte riktigt camping.

Jag ska ta med kameran och ta bilder som ni får se sen, kan nog bli ganska kul ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, låter sjukt kul! ta massa bilder :D

miss you

2010-08-14 @ 12:35:07
URL: http://nannydiaries.blogg.se/
Postat av: Whitey

Hahahaha! Tänker bara på historian din mamma berättade om när hon frågade en 7 årig(?) cic om hon ville följa med ut och springa och du svarade; nej, mamma det kan jag inte för jag kan ju få smuts under mina naglar. Haha LYCKA TILL :P

2010-08-14 @ 15:40:40
Postat av: Malin

du klarade Kebban, det måste vara så mycket värre, klart du klarar lite camping efter det!!

2010-08-15 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0