Fixardag

Hejhej!

Idag är första dagen solen skiner och det inte snöar! Det är svinkallt ute men som tur är snöar det! Alla bilar är fortfarande täckta av snö dock haha så folk får gräva fram dem för att kunna åka nånstans. Sjukt. Idag ska jag till " the International Building" för att få mitt visa påskrivet så att jag kommer in i USA när jag åker tillbaka. Jag vet inte riktigt varför vi måste gå dit men jag fick ett maddelande om det imorse så det är nog bäst att gå dit ;) Sen ska jag köpa en julklapp till en tjej i mitt lag, vi har middag imorn med laget och alla har en "secret santa" så vi ska köpa en julklapp för max 20 dollar. Tjejen jag ska köpa till älskar mexikansk mat så hon får en mexikansk kokbok! Hårda paket ska det vara! Efter att ha fixat mitt pass ska jag äta lunch med Tisa på Faculty Center. Det är en restaurang för studenter där vi kan betala med våra supercard. Man börjar tröttna lite på de olika matsalarna vi går till så nu idag blir det dags för lite bättre och godare mat! Kanske efterrrätt också... Nu ska jag byta om innan det är dags att åka.

Puss!


Detta var för några dagar sen. Tog bilden från mitt fönster








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0