Nar ska det sluta snoa??

Har precis tranat med Ray sa nu ska jag plugga. Vi dansade i omkladningsrummet i typ en kvart innan vi gick in till gymmet. Hahaha en perfekt uppvarmning! Igar vid 12 tiden kom nemo over sa han jag ray och jeff var ute och lekte i snon i typ en timme innan vi gick in och la oss. Kunde inte somna sa jag lag uppe till 4 imorse sa jag ar ganska trott idag. Jaja nu ar det plugg som galler innan alla prov nasta vecka! Ikvall blir det nog annu ett snobollskrig. Fatta att det ar typ 1 meter dat polgmaskinerna inte varit! Gaaaaalet! Det har snoat konstant i 5 dagar nu. Maste vara mer sno har en hemma tror jag...

Puss!


Forra veckan innan vi skulle ga ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0