Nicknames

Hej!

Sitter och pluggar inför mina finals. Har inga lektioner den här veckan så fokus ligger på slutprov och träning. Under tiden jag har varit här har jag fått många olika smeknamn. Cicci, CC, CC Sabathia, Kornchips, Cic, C, Cecil, Cece och Cecilia är några namn av vad folk kallar mig. Haha kornchips kallades jag av min kompis från Nya Zeeland för att jag gillar tacochips och CC Sabathia kommer från en känd baseball spelare. Det är ganska roligt att så många kallar mig olika saker. Vet inte vilket namn jag gillar mest ;)

Idag är det 6 dagar tills jag är hemma, hemma i mitt hus. Jag flyger hem på lördag kväll och landar på Arlanda vid 12 söndag eftermiddag. Det känns så overkligt att om en vecka vara hemma just nu i Stockholm. Det är konstigt att tänka så när man varit borta i 4 och en halv månad och haft så himla roligt. Tiden har gått jättefort! Sjukt haha..

Det är mulet och grått ute idag. Det regnade igår så en del av snön har försvunnit. Igår hade vi vår banquet vilket är som en avslutning med laget där vissa får priser för saker det gjort under året. Föräldrar, tränare, advisors, materialare och spelare var där. Vi åt frukost på ett fint hotell och fick se filmer på de mål vi gjort under året. Vi hade spelat in videohälsningar till våra två seniors som lämnar oss i vår. Det var kul och nu ses vi inte förrän i januari när vi kommer tillbaka till vårterminen.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för att förra veckan hade jag problem med att somna så jag ska försöka fixa min konstiga dygnsrytm.

Här är två bilder från banquetten :)













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0