Tonight we´re going hard!

Heeey hiiii hello!

Sitter och pluggar inför nästa veckas finals. Var ute och sprang imorse och har bara tagit det lugnt innan jag började plugga. Igår var det "manley party", en fest hos några av tjejerna i field hockey laget. Det var bara Syracuse Athletes som var ditbjudna så det var skitkul att alla hade på sig sina Manleys (träningskläderna som alla idrottare har likadana). Jag var där till cirka 1! Ikväll har "the crew house" fest. Temat är: ugly sweater. Haha alla ska ha på sig en ful tjocktröja. Får väl leta fram nån gammal tröja jag hade med mig hit. Innan vi gick ut hade vi lagmiddag där vi fick julklappar från våran secret santa!

Här är lite bilder från igår!


Hemma hos vår målvaktstränare

Jag och tisa

Några av tjejerna!

Jag och Rosina





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0