33

Hej!

Nu har min nedrakning borjar tills jag aker hem. Om 33 dagar lamnar jag Syracuse och kommer hem till Sverige. Dar stannar jag i 27 dagar innan jag flyger tillbaka den 15 januari. Det ska bli sa kul att komma hem!!! Langtar efter min sang, maten, godiset, alla vanner men framforallt familjen. Ska bara ta det lugnt och ha kul under tiden jag ar hemma.

I helgen tog jag det lugnt. Vi gick och sag basketmatchen i fredags och efter det akte vi hem och sag pa film. I lordags tranade jag, akte till Carousel och shoppade lite och sen gick vi ut och at. Pa kvallen gick alla ut men jag stadade lagenheten och gick och la mig. Var inte sugen pa att ga ut. Igar tvattade jag och pluggade. Lamnade in min historia uppsats for ett tag sen och har nu en del saker att plugga infor. Nasta vecka ar det thanksgiving sa vi gar bara i skolan tills pa tisdag sen flyger jag och Rachel till New York.

Nu ska jag lasa min historia bok och sen ar det dags for traning. Det ar mulet idag ganska kallt men ingen sno har kommit an. Hoppas allt ar bra hemma!

Puss



Jag och Ray aker till NY om en vecka och om 33 dagar traffar jag syster!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0