Intensiva veckor

Hej!

Kom precis till study table. Har en redovisning imorn jag maste forbereda. Igar hade vi mte om hur de kommande veckorna kommer att se ut. Vi borjar med yoyo test imorn kl 7.15 for att se vart vi ligger. De tva kommande veckorna har vi fys/lopning mandag, onsdag och fredag och fotboll antingen tisdag eller torsdag. Var fystranare sa igar att hon kommer att kora hart med oss och att om vi ar sena sa straffas hela laget. Det ska bli kul men  jag kommer att vara trott for att det ar mycket i skolan sa det kommer att bli en del sena natter med plugg.

Forra helgen var det halloween och det firas ordentligt har. Vi festade flera dagar och det var sa sjukt kul! Men att kla ut sig ar inte det roligaste, nar jag gar ut vill jag ha "normala" fina klader pa mig. Men men det var kul iaf!

har ar lite bilder fran helgen















Avslutar med en bild pa mig och roomie Ray :)

Puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0