Long Island!

Heeej! Flygresan igar gick jattebra, tog bara en timme till JFK fran Syracuse. Igar akte vi till Rachels kompis som fyllde ar. Det var jattekul att traffa hennes vanner. Idag sov vi till 13 sen akte vi till All American som ar ett kant hamburgar stalle har pa Long Island. Efter det visade Rachel mig runt vart hon givk i high school och vi traffade hennes tva kill kompisar. Vid 16.30 hade hennes lag traning sa vi akte dit och tranade med dem. Pa vagen hem slappte vi av hennes basta kompis Imani och jag fick traffa hennes familj. Alla ar sa trevliga! Sen skyndade vi oss hem och at middag. Nu har vi duschat och jag sitter framfor datorn och hon ar nere med sin familj. Ar det okej att sitta har uppe och lata henne vara lite ensam med sin familj eller ar jag osocial som inte ar dar? Ska nog ga ner snart.. Hennes familj ar hur harlig som helst! Vi kommer att ata sa mycket mat de har dagarna sa nar vi kommer tillbaka till Cuse ar det hard core traning som galler haha!
Nu ska jag springa ner! Puss

photo.php.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0