Regn och rusk...

Det regnar och blaser sa mycket att jag nastan tappade paraplyet idag nar jag stod och vantade pa bussen! Hade har i munnen och halsduken flog nastan av haha. Nu sitter jag vid study table och ska lasa igenom min geografi uppsats. Har traning 15.45 sen ska vi hem till var assisterande coach for att "tacka av" tre spelare som lamnar Syracuse efter jul. Efter det blir det plugg plugg och plugg. Pratade med Nella imorse pa skype, var alldeles for lange sen sa det var skont att fa prata av sig. Nu nar vi inte tranar pa kvallarna kommer jag att logga in pa skype tidigare sa att jag kan prata med er dar hemma wiiihooo! Dags for plugg. Pussss


Anvande min svarta hunters idag. Vad sag om att ha ett par i rosa? Snyggt eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0