Snart bär det av till NY!

Tjoooooo!

Klockan ar 2.04 AM här och jag håller på att packar. Har ingen skola imorn så jag kan vara uppe sent. Imorn (eller idag) åker jag och Rachel hem till henne på Long Island, NY. Hon bor cirka 40 min utanför New York City wiiiihooooo! Det är thanksgiving på torsdag så vi är lediga från skolan. Det ska bli jättekul att vara med och fira thanksgiving. Det är på torsdag så vi ska klä oss fint och äta massor med mat! Vi flyger imorn vid 4.50 PM, Det tar bara en timme så vi är där snabbt vilket är skönt. Jag ska få träffa alla Rachels vänner och familj vilket ska bli jättekul. Jag tar inte med mig datorn så jag vet inte när nästa blogginlägg blir (även om jag är skitdålig på att uppdatera den haha). Men aja nu ska jag bestämma vad jag ska ha med mig. Det kommer nog att ta lite tid!

Fortfarande ingen snö här.. Hoppas att det är massor med snö när jag kommer hem! 26 dagar kvar tills jag landar på Arlanda!!!!





Jag och Rayray!!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0