Hello

Heeej och forlat for den fruktansvart daliga uppdateringen! Jag har gett upp min dator, den ar sa seg och funkar typ inte alls. Jag skriver fran dator vid study tables nu sa det far val bli sa jag uppdaterar bloggen tills vidare. Sasongen har ar over. Vi slutade sjua i var serie och man maste vara med i topp 5 for att ga vidare till sturneringen som avgor vem som vinner Big East. Sa den har veckan har vi ledigt. Vi ska ha mote pa tisdag och da far vi formodligen reda pa vad vi ska gora till jul. Jag har nu tid att trana pa gymmet, lopa, plugga och sova. Superskont att kunna planera sin tid helt efter en sjalv. Jag har varit lite forkyld men nu mar jag battre.

Den har helgen ar det halloween och alla har ar jattetaggade! Jag har olika utkladnader som jag ska ha under helgen och det kommer att bli superbra! Husen har ar overdekorerade och alla pratar om vad de ska kla ut sig till. Jag ser fram emot helgen gaaaaaah!

Nu ska jag hem och sova lite. Vet inte nar nasta inlagg blir sa sorry for det men jag hoppas min dator borjar fungera sa att jag kan skriva oftare :)

Hoppas allt ar bra dar hemma! Puss



Mitt lag innan sista hemmamatchen. det var senior day sa vara tva seniors fick presenter och vi hade dekorerat i omkladningsrummet:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0