Indiana

Hi!

Har precis skickat in min uppsats och ska till gymmet snart. Igar flog vi fran Syracuse till Chicago, Illinois och darifran tog det cirka 2 timmar med buss till South Bend, Indiana. Jag far inte spela matchen ikvall pga av tva gula kort i forra matchen sa jag maste kora ett hart pass pa gymmet idag. Ikvall kl 19 spelar vi mot Notre Dame. De ar rankade 3a i USA sa det blir en fuff match. Valdigt tuff match. Vi var och kollade planen imorse och gick igenom hur vi ska spela sa alla i laget ar taggade. Arenan ar jattefin och graset ar perfekt. Var tranare har lovat oss en plamsa tv om vi vinner ikvall. Vore ganska coolt att ha en tv i omkladningsrummet haha. Imorn hhar vi traning och pa sondag spelar vi mot DePaul som ocksa ar ett valdigt bra lag. Vi landar i Syracuse sent sondag natt. 

Nu ska jag byta om och ga ner till gymmet!


  

Notre Dame

Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt! Lycka till Cic!! :) <3

2010-10-01 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0