Seg dag

Var uppe till 2 inatt och pluggade. har massor att lasa och det tar langre tid for att det ar pa engelska. Idag har jag haft tva lektioner och sen pluggat. Jag ska snart till omkladningsrummet och byta om, vi har traning 15.30. Imorn kommer pappa! Hna landar vid 15 tiden och tar sedan hyrbilen till Syracuse. Jag tror att jag hinner traffa honom innan vart pregame meal annars traffar jag honom efter matchen. Jag trodde att Catta skulle komma pa sondag men hon overraskar igen och kommer pa lordag! Woooohooo :D jag vill ha helg nu nu nu! Tyvarr maste jag plugga massor i helgen men hon och pappa kan ju fa hjalpa mig hehe ;)

just nu regnar det och ar kallt. Det kommer att vara kallt pa traningen ikvall och snart ar det dags att borja anvanda superunderstall. planen ar dalig dessutom for att den ar tung att springa pa. Imorn borjar jag 9.30 sa jag kanske gar upp tidigare och pluggar lite innan skolan. Vi far se.

Nu ska jag ga och byta om! Hoppas allt ar bra hemma. Puss

Har ar en bild fran i sondags :)


Jasmine, Rachel, Amanda, Jenna, jag, Brielle och Tisa

Kommentarer
Postat av: Katarina olsson

Hejsan Cicci, har försökt maila dig men utan framgång. Hoppas du har det bra och att du trivs..

Skriv gärna och uppdatera mig om hur du har det..

kram från cancan

2010-10-17 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0