Snart kommer ni!

Hej hej jag sitter och pluggar vid study table. Ska lamna in en outline imorn och tills pa fredag ska jag skriva ett draft till min geografi inlamning. Det ar fint vader idag men det ar kallare an vad man tror. Klockan 19 ar det traning i tva timmar sen plugg igen. Pa fredag kommer pappa hit och pa sondag kommer syster. Pappa ar i Dallas i och med jobbet sa han flyger inrikes. Syster flyger sjalv fran Stockholm och sover over hos vara familjekompisar i Boston. Jag kan knappt vanta tills ni kommer! Saknar er jattemycket. Det ska bli kul att visa Catta runt (pappa du har ju varit har och sett allt), hur jag bor och hur campus ser ut. Du ska ocksa fa traffa alla mina vanner! Woooohoooo :) Nu ska jag fortsatta plugga!

Pussssss 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0