2 matcher 2 vinster!

Heeeelloooo!

Sitter och ser på VMA (video music award) med Ray. Vi har ätit middag och nu håller hon på att ta fram kakor. I fredags spelade vi mot Albany och vann med 3-2 och igår mötte vi Binghamton och vann med 4-0. Vi spelade riktigt bra! Idag hade jag bara en lektion sen var jag vid study table hela dagen. Vi måste vara vid Manley och sitta där minst 6 timmar i veckan och plugga. Så jag satt alla timmar idag eftersom jag hade hela dagen fri. Imorse sken solen så jag tog på mig shorts och tog fram solglasögonen men när jag sen skule gå så regnade det och jag ändrade kläder helt. Det är ganska kallt nu. På onsdag ska det riktigt kallt så nu känns det verkligen som att det börjar bli höst.

Nu ska jag äta kakor och mysa med Ray :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0