Äntligen fungerar internet!

Hej!

Mitt internet fungerar som vanligt nu igen, vet inte riktigt vad det var som va problemet förut. Jag sitter i mitt rum och ska snart lägga mig. Idag var det skola som vanligt, träning och sen kollade vi på herrlaget som spelade. På torsdag åker vi till Indiana och spelar mot först Notre Dame och sen mot DePaul. Jag fick två gula kort i senaste matchen så jag får inte spela mot Notre Dame (som är ett jättebra lag och som jag hade sett fram emot att möta..) så det suger men jag får i allafall följa med trots att jag bara kan spela en match. Vi spelade mot Providence förra veckan och vann med 1-0. Vi gjorde mål när det var 10 sekunder kvar så det var helt sjukt! Providence var dessutom en jättemysig och trevlig stad så jag vill gärna åka dit igen. Brown University ligger där, (ni vet skolan som de pratar om i Gossip Girl) så det var kul att se campus.

Det börjar bli höst här nu men ändå inte. Imorse när jag vaknade regnade det och var kallt så jag klädde mig varmt. Senare under dagen kom solen fram och jag svettades när jag var på väg hem. Vet inte hur jag ska klä mig för vädret kan ändras så fort..

Nu ska jag sova. Puss!














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0