Binghampton

Heej!

Klockan är snart 23 här och jag ska lägga mig. Imorn möter vi Binghampton, ett lag cirka 1 timme härifrån. Jag ska starta som mittback :) Binghampton är ett lag vi ska vinna över så jag hoppas att vi gör det! Efter matchen är det tailgating (picknick där alla har med sig mat och lägger upp allt på ett långt bord). Sist vi hade det så fanns det hur mycket mat som helst och allt var verkligen jättegott! Det har börjat bli kallt här nu.. Idag var det sol och ganska varmt men på kvällen så blir det kallt och typ för kallt att ha shorts på sig. Förra veckan (onsdag-måndag) var vi i Seattle och spelade två matcher. Vi förlorade tyvärr båda men det var kul att få se Seattle. Jag har alltid velat åka dit och efetr att ha varit där vill jag åka dit igen! Josefin, du kommer att trivas jättebra :)



Space Needle (184 m hög)


Utsikt över Seattle


På träning (Washingtons fotbolls arena, amerikansk fotboll dåra ;) )

Seattle

Seattle

Inne i en hattbutik där det fanns hur många olika hattar som helst



Avslutar med en bild på mig och roomie Ray :)

Puss



























Kommentarer
Postat av: Sara Ahlén

Hej Cicci :) det är kul att läsa att du har det så bra! det låter riktigt härligt :D ha det bra! kram

2010-09-13 @ 18:28:16
Postat av: Josefin

men gud så bra det låter, cic! du får komma till seattle när du vill :D saknar dig. puss

2010-09-15 @ 08:41:42
URL: http://nannydiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0