Fredag

Hej!

Ska snart åka till skolan. Det är dåligt väder idag, typ samma som igår. Det ösregnade så det var ganska kallt på träningen.. Kl 15 har vi Pregame så vi ska åka till Outback och äta mat tillsammans inför matchen. Vi spelar mot St Johns kl 19 ikväll. Vet inte om jag kan/får spela för att min vad gör så ont. Jag fick gå av träningen igår igen. Fan. Men det ska bli kul med match i allafall. Hoppas det inte regnar bara. Nu måste jag byta om, sitter i min pyjamas och äter flingor direkt ur paketet.

Puss!


En jätteglad nr 25 hoppar på Megan efter hennes 1-0 mål mot Portland :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Shortys längre vän

Åh älskar bilden!:) hoppas benen blir bättre <3

2010-09-17 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0