Mulet och blåsigt

God morgon,

Sitter och äter min vanliga frukost, youghurt och flingor, knäckebröd med ost och apelsinjuice. Jag börjar kl 11 så jag gick upp lite tidigare för att inte behöva stressa. Idag har jag 2 klasser sen har vi gym en timme och därefter fotboll. Tisdagar har hittills varit de tuffaste dagarna med först styrka en timme och sen massa sprinter under fotbollsträningen.

Det är mulet här och ser ut att blåsa en del så det blir inte shorts idag heller. För några veckor sedan var det typ för varmt här och nu är det kallt och börjar bli höst. De här veckorna har gått jättesnabbt.

Nu ska jag göra mig klar! Hoppas ni får en bra dag :)


Main Campus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0