Ont i kroppen

Hej,

Ligger i sängen och ska snart sova. Jag är helt slut. Igår körde vi på gymmet en timme innan fotbollsträningen men jag fick köra extra för att jag har ont i benhinnorna och i vaden så jag fick inte göra sprinter med de andra. Så när tjejerna gick till fotbollsplanen stannade jag kvar i gymmet med vår fystränare. Jag fick cykla i 20 min, köra en annan gå/spring maskin i 30 min och sen köra "Jacobs Latter" som är en stege som rullar när man klättrar på den. Jag var helt slut efter det. Kroppen värker idag och benen känns tunga.

Idag hade jag två klasser, båda roliga och intressanta. Efter skolan köpte jag med mig lunch och satte mig vid study table och pluggade. Vid 15.30 fick jag behandling för mitt ben och det kändes riktigt bra efter. Men, när jag och två andra tjejer i laget skulle köra extra träning med vår tränare så gjorde det riktigt ont i vaden och jag fick gå av träningen. Det känns som att jag har en krampkänning i hela vaden som aldrig släpper och det gör faktiskt riktigt ont, så imorn ska jag på bahandling igen kl 9.30 innan jag börjar skolan. Hoppas det känns bättre imorn för jag vill inte ha ont när vi ska spela match på fredag.

Imorse när jag gick upp var det strålande sol och klarblå himmel ute så jag tog på mig shorts och ett linne. Efter några timmar blev det kallare och blåsigare så jag frös riktigt ordentligt. Haha jag var typ den enda som hade shorts på mig! Idag var det definitivt sista dagen med shorts!

Nu ska jag sova, hoppas ni har det bra hemma :)



Manley Field House (idrottsanläggningen och där vi måste sitta och plugga 6 timmar i veckan)









Kommentarer
Postat av: Tindra

Åh vad härligt det låter. Här hemma spöregnar det.

2010-09-16 @ 05:55:38
URL: http://meramotionera.blogg.se/
Postat av: Asset som skulle behöva jacobs ladder

Haha fan vad coolt, Jacobs ladder använde dem i biggest loser också! Inga jämförelser i övrigt, du har ju bara varit i fettolandet i några månader så du är väl inte riktigt där ännu... Undrar för övrigt om stegen är döpt efter allas vår vän serben? :P

2010-09-17 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0