Seattle

Hej!

Klockan är kvart över 2 på natten här, vi har samling kl 4 så det är typ ingen idé att sova. Kl 06.00 flyger vi till JFK och sen vidare till Seattle. På fredag spelar vi mot Portland University och på söndag mot University of Washington. Portland är ett riktigt bra lag så det kommer att bli en tuff match. Jag vet ingenting om Washington men jag förmodar att de också är ett bra lag. Det ska bli kul att komma till Seattle för att jag har sett så många filmer som utspelas där och jag har alltid velat åka dit. Hoppas bara att det inte regnar (vilket det gör ofta där) och att det är fint väder så att det blir en minnesfylld upplevelse. Alla i laget åker tyvärr inte med, vi kan bara resa med 20 tjejer så 6 stycken är kvar i Syracuse och går i skolan och tränar.

Idag hade jag min första "riktiga" skoldag. Jag hade klasser från kl 8-13 med bara 10 minuters rast mellan klasserna så jag sprang omkring på campus för att hinna till nästa klass. Något som gjorde det svårare var att jag inte visste vart jag skulle men jag frågade folk så det löste sig. Jag var inte den enda som gick omkring med en karta och massa böcker i famnen haha.

Det var riktigt varmt idag så det var tufft på träningen men det gick bra ändå. Vi tränade försvar och i slutet sprang vi. Jag och Tina var snabbast så det var kul!

Just nu sitter jag framför datorn och Ray är i sitt rum och packar. Vi tar med oss skolböcker för att vi båda har en del läxor att göra.

Juste, jag tar inte med mig datorn till Seattle så jag loggar in igen på måndag när vi kommer hem.



Seattle by night



Hoppas allt är bra hemma!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

HIHIHI Cicci, amerikanifierad. Klasser och inte lektioner :P

2010-09-01 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0