Tragisk forsta dag i Seattle

Hej,
Flygresan hit till Seattle gick jattebra. Vi flog forst fran Syracuse till JFK och darifran till Seattle. Fran JFK tog det cirka 6 timmar men jag sov nastan hela tiden sa det gick fort. Det var en haftigt syn nar vi flog in over Seattle for vi sag alla hoga hus och den dar haftiga byggnaden man ser nar man soker bilder pa Seattle. Solen sken och det var klart i luften, kandes natsan lite som hemma faktiskt!
Efter att vi hamtat ut vara vaskor delade vi upp oss i tva bilar och akte till hotellet. En tjej som satt i min bil fick ett meddelande fran en tjej i den andra bilen, hon skrev att de precis sett en man bega sjalvmord genom att ha hoppat fran en bro. Vi undrade forst om det var ett skamt men nar de kom till hotellet sa grat alla och var i chock. De hade passerat en bro nar hon som korde sa: jag undrar om den dar mannen ska hoppa? De sag hur hans fru forsokte stoppa honom men han hoppade. Polisen kom fram precis efter han hoppat. Sa, traningen igar var installd och det kom en psykolog till hotellet som pratade med de som sag allt. Jag delar rum men en av tjejerna som var med om det och hon var jatteledsen. Visste inte riktigt vad jag skulle saga sa jag bara kramade henne och forsokte trosta. Jag skulle vara helt forstord om jag sag allt. Forsta hur hemskt for han fru att se sin man hoppa och ta livet av sig. Var tranare sa att vi skulle be en bon for honom och hans familj men jag ar inte troende sa jag lag och tankte pa honom och hopps att hans familj mar bra. Vilken tragedi.
Nu har vi precis kommit tillbaka till rummet efter att ha aiti frukost. Senare idag ska vi trana sen vet jag faktiskt inte hur vart schema ser ut. Men Seattle ar en cool stad sa jag hoppas att vi kan fa ga runt i stan och kolla lite.
Jag har inte min dator med sa jag lanade den fran hon jag delar rum med.
Vet inte nar nasta inlagg blir men jag hoppas det blir innan jag kommer hem pa mandag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0