Aaaaaaaj!

Vaknade precis och har ont i halsen :( min rost ar valdigt hes (vilket jag tycker later ganska coolt haha) och jag hostar. Hoppas att det blir battre under dagen, den ar tredje dagen i rad jag vaknar upp med svullen hals. Aja.. Idag ar det pask afton har sa kl 5.30pm ska vi ata middag. Vi kopte mat igar.
Igar skulle vi ut men det slutade med att vi gick till nagra lacrosse kompisar, hangde dar ett tag sen gick vi hem. Kom i sang ganska sent vilket kanske inte var sa bra men jag ska lagga mig tidigt ikvall. Skolan borjar imorn igen. Nu ska jag vakna till och ata frukost. Vi hors senare :)
Har ar jag och Tisa fran igar. Mongo tjejer miihiiihihiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0