Monday

Hej,
Vi spelade tre matcher i helgen. Vi forlorade en och vann tva. Vi skulle ha vunnit den forsta men vi tabbade oss och slappte in tva mal. Skit samma, vi spelade battre och battre sa vi ar nojda. Jag har problem med mina benhinnor sa jag spelade inte andra matchen och spelade bara 45 minuter i sista. Ar trott pa att ha sa ont. Benhinnorna ar jatteomma och det gor ont nar jag springer. Imorn borjar vi kl 6am i gymmet sen ska vi springa pa loparbanan. Jag ska saklart forsoka att springa men gor det for ont gar jag av. Har hort sa mycket om benhinnorna sa jag vill inte att det ska bli varre. Det var iaf kul att spela en del. Solen sken bade lordag och sondag sa det var perfekt fotbollsvader forutom att det blaste en del.
Eftersom vi hade matcher hela helgen kunde vi inte ga ut sa vi gick ut igar ist. Sunday funday! Det var en rolig kvall. Kul att traffa alla och att kla sig fint :)
Nu ska jag lagga mig och lasa. Sov ut lite idag och somnade tidigare under kvallen sa kanner jag mig sjalv ratt kommer jag inte att kunna somna pa ett bra tag inatt. Aja, vi hors imorn! Puss
Jag och Ray hade kul framfor kameran innan vi gick ut igar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0