Ooooonsdaaaaaag

Kom precis tillbaka fran frukosten pa Goldstein. Vi korde fotboll imorse sa nu ska jag vila lite sen ska jag och Amanda tillbaka till Manley for att kora i gymmet. Igar hade vi gym/lopning/fotboll men mina benhinnor gjorde ont sa jag sprang inte eller spelade fotboll. Var pa behandling igar och ska dit idag igen. Solen skiner idag, sjukt najs! Kl 1 ska jag traffa min advisor for att ga igenom vilka kurser jag ska lasa i host. Sen blir det plugg plugg plugg. Ar trott som vanligt sa jag ska forsoka lagga mig tidigt ikvall. Nu ska jag plugga lite innan vi ska trana. Ha en awesome dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Joey and Angie

Aaaah vi saknar Goldstein! Och dig.. Men mest Goldstein. <3

2011-04-13 @ 04:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0