Sunday

Ligger i sangen, trott som fan fran igar. Vi var pa Kesha fest, sa alla var kladda som henne. Det var kul! Jag har inte skrivit sa mycket senaste veckan, vet inte varfor. Jag ar helt slut idag sa jag har legat i sangen hela dagen. Ska upp och ta en dusch och borsta tanderna. Frash brud va.. Veckan rullade pa ganska fort, vi hade traningar som vanligt och det var skola, en del inlamningar sa ar avcheckade pa to do listan. I gar spelade vi traningsmatch mot Colgate, vi vann med 2-0. Asnajs. Sen gick vi ut och idag har jag bara slappat. Nu har vi ingen mer fotboll, bara lopning/fys i tva veckor innan all traning ar over och vi kan fokusera pa vara prov innan terminen ar slut. Jag ar alltsa hemma om mindre an 4 veckor. Helt sjukt vad jag langtar! Nu ska jag ta mig upp ur sangen och starta dagan. haha. puss
Har ar lite bilder fran igar
Alyscha och jag
Rachel, Alyscha, Carly och jag
Rachel, Casey, jag, Carly och Alyscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0