Brrrrrrrrr

Hej,
Har haft en jobbig dag. Har varit uppe alldeles for sent de senatse tva natterna sa jag har sovit jattelite. Jag funkar inte om jag inte sover ordentligt. Har precis atit middag och vantar pa att Ray ska komma hem. Vi ska prata om vart vi vill bo nasta ar. Vi ska bo tillsammans men vet inte riktigt vart vi vill soka lagenhet. Vi korde fotboll imorse sen hade jag skola. Imorn ska vi trana ute for forsta gangen. Tror att vi tranar pa footballslagets traningsplan. 07.30 borjar vi i allafall. Kallt?! Efter fotbollen ska jag kora lite i gymmet. Maste plugga hela dagen sen. Har tva prov pa torsdag. Juste, pa torsdag ar det "bara" 6 veckor tills jag kommer hem. SJUKT! Jag langtar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0