Last Day In Santa Barbara..

Heeej!
Der regnar idag. Bra men tanke pa att vi aker hem ikvall. Tydligen regnade det forra veckan sa vi har haft tur med vadret! Jag kom precis tillbaka till lagenheten. Jag gick med Tisa till frisoren imorse, hon ar dar nu och klipper sig. Medan hon var dar gick jag till State Streeet och kopte vykort och ett par jeansshorts. Sen gick jag till Ralph's och kopte mat till ikvall. Taxin kommer och hamtar upp oss vid 6 pm sen gar bussen till LAX 6.20 pm. Det tar cirka tva timmar dit. Planet gar vid 11.30 pm. Flygresan tar cirka 6 timmar sa vi landar imorn bitti och blir upphamtade av en tjej i vart lag som bor nara JFK. Sen kor vi tillbaka till Syracuse. Ska bli trakigt att lamna Santa Barbara men anda skont att komma hem till min egna lagenhet och traffa alla igen:)
Jag och bastis
Jag och min baby Ruby
Trix och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0