No Respect

Hej hej,
Hade fotbollstraning imorse kl 8. Vi har sprungit sa mycket senaste manaderna sa det ar kul att antligen spela fotboll igen. Vi har match pa lordag mot ett lag i hogsta damligan har, spelar i en inomhusarena i Buffalo. Det kommer att bli tufft men kul! Det ar bara att kotta pa och inte visa nagon respekt. Vi har inga forvantningar pa oss sa det ar bara att kora. Caroline Seger (spelar i landslaget och selade for Linkoping innan hon kom till USA) och Marta, MARTA, (ni vet hon som spelade i Umea forut och har blivit utsedd till varldens basta damspelare typ 3 ar i rad) spelar i laget vi ska mota. Jag tranar som forward nu sa jag tror att jag kommer att spela det pa lordag. Lite synd for hade jag varit back hade jag tagit Marta. Och Carline Seger. Det ar dock inte sakert om dem ska spela for att det var lite pappersarbete som behovdes bli klart forst. Jag hoppas i allafall att dem spelar!
Ikvall lagade jag och Tisa mat till mig, henne och Amanda. Det blev pasta, vitloksbrod och sallad. Jattegott! Jag har lagat middag tva kvallar i rad nu. Tycker fortfarande att det ar trakigt men va fan, nagon gang maste jag val lara mig. Vill inte ge mina framtida barn Billys panpizza (aven om det ar riktigt gott) eller McDonalds haha. Nu ska jag snart sova. Vi har samling 6.15 imorn bitti. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0