Plugg

Hej! Jag sitter i biblioteket och pluggar. Ska ata vid 6 sen har jag lektion kl 7. Psykologidiskussion. Min larare ar fran Korea, jattesot! Han kan inte saga bokstaven R sa han later sa gullig nar han pratar. Och han ler hela tiden hahaha. Solen skiner idag men det ar kallt. Det kom ju sno igen sa forhoppningsvis smalter den under natten. Vi hade traning kl 8 imorse, vi spelade bara fotboll sa det var kul. Snart ar det dags for match. Imorn tranar vi kl 6.15. Jag ska lagga mig tidigt ikvall. Imorn kommer Johanna och Angelica till Syracuse! Ska bli sa javla kuuuuul!!! De stannar tills pa lordag for da drar de vidare till Florida. Nu ska jag plugga lite innan det ar dags for middag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0