Santa Barbara dag 2

God morgon!
Har precis vaknat, klockan ar bara halv 11 har, vi ar ju 9 timmar efter er i Sverige. Solen skiner idag sa jag och Tisa ska ata frukost sen ga och lagga oss vid poolen. Jessi och Diana ska snart ga till skolan. De gar fran 11 till 17 sa jag och Tisa far klara oss sjalva idag. Lagenheten som de bor i ar pa en vaning, har tva sovrum, ett badrum, vardagsrum och kok. De bor med tva andra tjejer fran Stockholm som heter Sanna och Christina. Den ar ganska stor men nu nar vi ar 6 tjejer sa ar det lite trangt. Jag och Tisa delade pa jessis sang medan hon sov pa soffan i vardagsrummet. Vi ska fixa en lyftmadrass idag sa att jessi inte behover sova pa soffan igen. Kanner mig lite dum for att vi tar hennes sang hehe.
Nu ska jag ata en god frukost sen satta pa mig bikinin och ga till poolen. Byeeee :)
Gardagens frukost pa Sambo's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0