Santa Barbara dag 4/5

Hej hej!
Internet har inte fungerat har sa jag har inte kunnat blogga To bad.......... Igar visade Jessi och Diana runt oss pa SBCCs campus. Det var jattefint. Under tiden de hade prv tog jag och Tisa en promend langs stranden till hamnen. Sedan mottes vi upp och hangde lite i lagenheten innan jag och Tisa gick och at lunch och tjejerna gick tillbaka till skolan. Jag och Tisa gick till State Street dar hon hittade ett par snygga solglasogon. Efter det blev det saklart Yogurt Land (man valjer sin egen yogurt och lagger till olika toppings). Vi har blivit beroende och gar dit varje dag nu haha. Igar kvall gick vi ut och at och sedan till Sharkeez och dansade. Det var skitku l! Vi kom hem vid typ halv 2 sa da la vi oss direkt. Kul kvall iaf!
Idag vaknade vi vid 9.30 sa jag och Tisa tog en joggingtur langs havet. Sedan hade Jessi och Diana en overraskning for oss och det var att vi blev sminkade pa Macy's! Alla blev inte sa jattenojda men jag gillade min look. Sen gick vi till Paul Mitchell's och bokade tid for klippning och slingning. Imorn kl 10.45 smaller det! Jag ska klippa det kort, inte jattekort men jag klipper nog av en bit. Jag far se hur jag gor imorn. Efter det gick vi tillbaka till lagenheten och gick och la oss vid poolen. Det var jattevarmt sa vi lag dar ett tag innan vi gick hem. Nu haller vi pa att duscha och ata. Det ar St Patrick's Day idag sa det blir nog fest ikvall! Ska bli kul! Sa nu ska jag duscha och ata. Puss!
Har ar bilder fran igar
Bilder fran idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0