Santa Barbara dag 6, nast sista dagen

Jag klippte mig idag! Det tog over 3 timmar (klippte mig pa en frisorskola sa jag var en forsokskanin) men det var helt klart vart det! Jag klippte och slingade mig. Det blev inte sa kort men det ser sa mycket battre ut nu. Jag ar supernojd! Efter klippningen gick vi och at hamburgare, skitgoda. Sen gick vi till en cupcake stalle dar man kunde gora sina egna cupcakes. Hur gott (och onyttigt) som helst! Sedan delade vi pa oss, Jessica och Diana gick hem och jag och Tisa gick runt i lite butiker. Jag kopte nya solglasogon. Asnojd! Innan vi gick hem gick vi till yogurt land, vi har blivit beroende haha. Nu ar vi hemma och ska bara ta det lugnt innan vi ska ha kul sista kvallen har i Santa Barbara. Jag vill inte lamna stallet! Det har varit sa skont att bara ga runt i shorts och t-shirt och inte gora nagonting.
Hoppas allt ar bra hemma:)
Jag innan jag klippte mig
Diana innan vi klippte oss
Paul Mitchell School dar vi klippte oss
Tisa och jag pa cupcake stallet
Jessi valjer vilken cupcake hon vill ha
Det blev nan med vaniljsmak..
Har ar min oreo cupcake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0