Shopping!

Idag hittade jag bra saker som jag behovde. Jag kopte tva par solglasogon, ett par klassiska rayban pilot och ett par snygga Carrera typ pilotmodell. Jag kopte tva par for att de ar billigare i USA an i Sverige. Pa butiken Angl hittade jag ett fint vitt linne och en svart byxdress. Pa Urban Outfitters hittade jag ett fint linne pa rean (gillar ryggen speciellt). Fran sminkningen igar pa Macy's kopte jag tva produkter som tjejen som sminkade mig anvande. Ett vitt puder som funkar over allt annat smink (foundation, brunpuder, rouge) om man bara vill forbattre sminket lite eller om huden ser fet ut. Jag kopte ocksa en ogonbrynsfarg/highlighter med pensel till. Till sist kopte jag en hargele som jag ska ha i haret efter att jag fonat det. Jag ar supernojd med allt jag kopte! Langtar efter att fa anvanda allt:)
Vitt linne fran Angl
Svart byxdress ocksa fran Angl
Linne fran Urban Outfitters
Alskar ryggen!
Ray Ban pilot och Carrera
Smink fran market Shiseido
Hargele fran Paul Mitchell (luktar jattegott!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0