Santa Barbara dag 1

Hej!
Okej sorry for den ofattbart daliga uppdateringen. Jag har inte bloggat sen jul, vilket ar skitdaligt om man ar bloggare haha. Min dator gick sonder sa jag var utan dator ett tag men nu har jag en ny sa nu finns det inga ursakter langre. Eftersom jag har kopt min dator har i USA sa finns inte alla svenska bokstaver men ni far forsta anda.
Vi har spring break nu sa jag och Tisa har akt till Santa Barbara i Kalifornien. Min basta van pluggar har sa vi bor hos henne. Vi kom hit sent igar sa idag har vi bara gatt runt i Santa Barbara och slappat vid poolen. Det var cirka 20 grader i skuggan sa det var riktigt varmt i solen. Har inte fixat solkram an sa jag brande mig lite men inte sa farligt. Nu har vi atit middag och tittar pa tv. Alla ar helt slut sa vi lagger oss tidigt ikvall. Imorn har Jessi och Diana skola sa jag och Tisa ska ha en dag sjalva. Det ska bli varmt imorn sa det blir nog poolen for det mesta av dagen sen kanske lite shopping.
Har ar lite bilder fran igar och idag. Hoppas allt ar bra med er!
Jag och Tisa pa LAX Airport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0