Chillin in the lounge

Min pappa ar underbar. Eftersom han rest sa mycket har han guldkort pa Air France sa nar jag checkade in idag sa sa kvinnan bakom desken att jag stod med pa listan till Air Frances Lounge. Jag blev chockad men skrattade och sa tack och hej. Sa nu sitter jag nere i loungen i en skon fatolj med massa slipsnissar runt omkring mig. Det finns mat, dricka, nyheterna ar pa och det ar tyst och lugnt. Hur bra som helst. Mitt plan gar 9.40pm sa om tre timmar. Jag har inget emot att vanta nar jag kan sitta har och dessutom ha gratis internet. Och just! Jag kopte somntabletter forut sa jag ska ta en nar vi kommit upp i luften. Jag sov medvetet bara 4 timmar inatt for att jag ville vara trott pa planet (jag ar sjukt trott) sa jag kommer nog att somna utan somntabletterna men jag ska ta en anda for jag gillar inte att flyga. Sa nu ar jag ganska sa glad och tanker bara pa att fa landa pa arlanda och mota pappa sen komma hem till mamma och vara med henne.
Jag ar bara sjukt avslappnad och glad just nu haha. Puss
Dalig bild jag vet men jag vagar inte ta kort pa loungen for att alla kommer att glo pa mig och jag forsoker smalta in haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0